Web 2.0 O’Reilly Mediak 2004an sortu zuen terminoa da, erabiltzaile-komunitateetan eta sare sozialetan, blogetan edo wikietan oinarritutako bigarren web-belaunaldi bati erreferentzia egiteko, lankidetza eta trukea sustatzen baitute.

Influencer irudiaren jatorria aztertzea eta bere komunitateetan oinarrituta duen eragin-ahalmena aztertzea eta erabiltzaileen artean informazioa ematea da bere helburua. Kontsumitzaileek sortutako parte-hartzea eta informazioa ahalik eta gehien ustiatzean oinarritzen den guztia da.

Marken ikuspegitik, eremu komun bat dago, non kontsumitzaileengana zuzenean jo dezaketen, eta alderantziz. Sortze horren aurretik, komunikazio-kanpainak ohiko bitartekoen bidez baino ezin ziren egin, eta muga bat zen hori kapital-marka txikiagoentzat edo tokiko enpresentzat, ahalegin ekonomiko handiagoa eskatzen baitzien publizitate-kanpainak egiteak.

Bestalde, kontsumitzailearen ikuspuntutik, web 2.0 bere behar guztiak asetzeko gai da. Horri esker, entzuna izateko, interaktibitaterako, kalitatezko informaziorako, gardentasunerako eta beren iritziak adierazteko espazio bat dute, baita enpresa- eta marka-produktuei buruz ere. Bera da sistema honen protagonista berria.

2.0 webguneari esker, erabiltzaileek eta kontsumitzaileek preskripzio- eta gomendio-ahalmena irabazi dute. Batzuetan, botere horrek eragin handia izan du gaur egungo komunikazio-estrategietan: influencer