Influencer-en kobrantzak aldatu egiten dira hilero. Eduki-sortzaile batek dirua irabaz dezake instagram plataformaren bidez, markekin lankidetzan arituz. Jarraitzaileen kopuruaren eta argitalpenaren arabera ordaintzen da.

500.000 jarraitzailek 4.580 euro baino gehiago irabaz ditzakete argitalpen edo post babestutako batengandik. Baina milioi bat jarraitzaile edo gehiago dituztenei begiratzen badiezu, 18.300 euro kobratu ditzakete argitalpen bakar batengatik.

Influencer batekin egindako kontratu baten prezioa zehazten duen faktore nagusia jarraitzaile kopurua da.

100 dolar 10.000 jarraitzaileko, 1.000 dolar 100.000 jarraitzaileko, 10.000 dolar 1.000.000 jarraitzaileko…

Gero, zenbait aldagaik prezioa igo dezakete. Influencerrak jarraitzaile kopuruaren arabera sailkatzen dira

Nano influencerek 1.000 eta 10.000 arteko jarraitzaileak dituzte euren komunitatean. Ekonomikoki eskuragarrienak dira. 10 $ eta 100 $ artean kobratzen dute argitalpen bakoitzeko, komunitate zabal bat ez dutelako. 

MICRO influencers 10 mila eta 50 mila jarraitzaile bitarteko profila ditenak dira. Hauek badute komunitate bat Instagramen ezarria. Argitalpen bakoitzaren prezioa 100 eta 500 dolar artekoa da. 

Eragin-erdia 50 mila eta 250 mila jarraitzaile arteko komunitatearekin finkatuta, erdi influencer-ak jada euren jarraitzaileen iritzian eragiteko gai dira. Post bakoitzeko prezioa 500 eta 5.000 dolar artekoa da. 

Makro influencerek 250 mila eta milioi bat jarraitzaile arteko komunitatea dute. Dagoeneko iritzi-lidertzat jo daitezke, eta kostu handia dute haiekin lan egiteko. Argitalpen bakoitzeko 5.000 eta 10.000 dolar arteko prezioa kobratzen dute. 

Top influencers, hauek Instagramen bere komunitatean bizi dira, non bere jarraitzaileek milioi bat aurrerantz kontatzen duten. Influencers mota horrekin lan egitea marka handientzat baino ez dago erreserbatuta, eta horiek 10.000 dolarretik gorako kostua ordain dezakete. 

Hobeto ulertzeko hemen dago taula bat:

JARRAITZAILE KOPURU TARTEAIRABAZITAKO DIRU KOPURUA
NANO INFLUENCER1.000 – 10.00010-100€/post bakoitzeko
MICRO INFLUENCER 10.000 – 50.000100-500€/post bakoitzeko
ERAGIN ERDIKOAK50.000 – 250.000500-5.000€/post bakoitzeko
MAKRO INFLUENCERR250.000 – 1.000.0005.000-10.000€/post bakoitzeko
TOP INFLUENCER 1.000.000 baino gehiago10.000€ baino gehiago/post bakoitzeko

Eraginen prezioa zehazten amaitzen duten alderdietako bat kontratuan parte hartzen duten pertsonen kopurua da. Influencers askok beren kontura lan egiten dute eta beraiekin harremanetan jarri besterik ez duzu egin behar. Premisak ezartzen dituzu, argitalpenagatik aparteko ordainketarik egingo den edo produktua bakarrik emango den, etab. Beste influencers batzuk, aurrerantzean influencers bitartekoak izan ohi direnak, babesak eta lankidetzak eramaten dizkieten ordezkaritza-agentziak dituzte. Kasu horietan, post bakoitzeko prezioak gora egin dezake, agentziek komisio bat eramaten baitute akordio horrengatik. 

Eragina sustatuko duen produktua edo zerbitzua ere erabakigarria da akordioaren azken prezioan. Produktu garestia bada, influencer horrek diru-sarrera handiagoa eskatu ahal izango dizu, eta erosteko ahalmen handia duen publiko batengana joko duzu. Lankidetzaren konpromisoa Epe luzerako akordio batek eragin-kostua merketu dezake. Adibidez, zenbait hilabeterako akordioa lortzen baduzu saltzen dituzun produktuak uzteko. Promozio bakar batek, ordea, eragin handiagoa izan dezake