Instagramen hazkunde azkarra Boomerang merkaturatzearekin hasi zen, begizta bidezko bideoak grabatzea ahalbidetzen zuen aplikazio bat, eta arrakasta handia izan zuen bere erabiltzaileen artean. 2017 urtearen hasieran, aplikazioak zuzeneko bideoak emititzeko funtzionaltasuna gehitu zuen. Geroago, Instagram Live Stories aktibatu zuen. 10 segundoko bideo bat igotzean datza, eta 24 orduz bakarrik egongo da eskuragarri, une horretan bertan grabatzeko baldintzarekin; beraz, formatu horren erakargarritasuna edukiaren benetakotasuna da. Instagram Influencer-entzako sare gogokoenetako bat da; izan ere, komunitateekin zuzeneko elkarrizketak izateko, beren alde naturalena erakusteko eta komunitatea handitzeko aukera ematen diete.

Influentzia marketinga

Lehen esan dugun moduan marka bati hauek interesatzen zaie haien produktuak saltzeko eragin handia dutelako gizartearekiko. Hauek gizartean eragin handia izaten dute, jarraitzaile asko izanez gero, gero eta eragin handiagoa dute, jarraitzaileek haiek babesten duten produktuak erabiliko dituztelako. Horrez gain, influencerrek produktuak babesten dituzte diru gehiago lortzeko. Hauek influentzia marketinga erabiltzen dute. 

Eragin-marketina sektore jakin batean eragina duten edo garrantzitsuak diren enpresen eta pertsonen arteko lankidetza-estrategia da, eta, beraz, biek batera lan egitearen onurak jasotzen dituzte.

Garrantzitsua da eragin-marketinaren eta word of mouth marketinaren arteko aldea zehaztea. Marketin eragingarriak kontsumitzailearengan erreakzioa eragin nahi du, produktu bat eros dezan; saiatu produktu hori konbentzitzen. Eragin-komunikazioa ahoz ahoko komunikazioa da, baina «ahoz ahoko» komunikazio guztiak ez du eraginik.

Hau da, erreakziorik ez badago, ez da eragin-marketina. Horregatik, eragina duten estrategiak emaitzetara bideratuta daude, nahiz eta hori ez aztertu lan honetan. Instagramen indar handia duen eragina da eduki sortzaileek asko erabiltzen dutelako story edo post bakoitzean. Bi material hoiek erabiliz metodo ezberdinak erabiltzen dituzte ondasunak babesteko:

1) Markaren profila aipatzen duen produktua erakusten duen irudi babestua.

2) Produktua erakusten ez den baina markak mezu bat komunikatzen duen irudi babestua.

3) Markaren profila aipatzen duen bideoa.

4) Markaren aipamena duen ekitaldi batera gonbidatu izanaren emaitza.

5) Markaren profila Storiesen aipatzea, produktuaren laginarekin.

6) Produktu horietan beherapenak izatea lortzea

7) Zozketak

8) Marka propioa izan