Produktuak kontsumitzaileen buruan lehiakideekiko duen lekua da.

Markaren posizionamenduari buruzko marketin-estrategia nagusiak honako hauek dira:

Etekina: estrategia hau produktua eskaintzen duen onuraren arabera kokatzean oinarritzen da.

Kalitatea/Prezioa: ahalik eta kalitate handiena eskaintzea prezio lehiakor batean, edo prezio altuetan edo baxuetan kokatzea.

Atributuak: produktua eskaintzen dituen atributuen arabera kokatzea da helburua. Hainbat ezaugarri kokatzen saiatzen bazara, zailagoa izango da, eraginkortasuna galtzen baituzu.

Erabilera/Aplikazioa: beste aukera bat da produktuari eman dakiokeen erabileraren edo aplikazioaren arabera kokatzea.

Lehiakidea: gure ezaugarriak beste lehiakide batzuenekin alderatzea klasikoa da detergenteak, hortzetako pastak eta antzeko produktuetan.

Kategoriak: lider jarri produktuen kategoria batean