Pack horren salmentak igo egin dira influencerrak babestu ostean.

Gold Collagen marka, bere pack-a babesterakoan, hainbat Influencerrekin harremanetan jarri zen, horien artean Paula dago, orduan bere produktuak publiko ezberdinetara zabaldu zen, hau da, Instagrameko eta influencerren jarraitzaileen artean, eta jendeak produktu hauekiko interesa agertu zuen eta salmentak dezente igo ziren lehengoekin alderatuta. Influencer horiek promozionatutako produktuen argazkiak eskaintzen dituzte, baita bere webgunera (markarenera) zuzeneko esteka bat ere. Gold Collagen-ren salmentak% 11 igo ziren haiek (influencerrak) sustatu ondoren. Paula jarri zuen estekan, story-a ikusi zutenen% 98k story horrekin interakzioa egin zuen, hau da, informazio horrekin elkar eragin zuten . Eta% 8 produktuak erosteko estekan sartu zen.

Proiektu honen ondorioa da influencerrak baliabide ezin hobea direla produktuak jendearen artean zabaltzeko, sustatzen dituzten produktuak publiko oso zehatz bati zuzentzen baitzaizkio. Salmentan ez du hainbesteko arrakastarik, jende asko ez baita iristen produktuak erostera. Informatu besterik ez da egiten.