Gure zorroko produktu guztiek ez dute errentagarritasun bera, ezta potentzial bera ere. Horregatik, gure produktu-zorroari buruzko erabaki estrategikoak hartu behar ditugu; horrela, baliabideen inbertsioa lehenetsi ahal izango dugu, ezarri ditugun marketin-helburuen gainean horiek duten lorpen-garrantziaren arabera. Hemen barruan hiru metodo topatzen ditugu:

Inbertitu/Sortu: matrizearen eremu honek lehentasun osoa du gure baliabideak bideratzerakoan. Gure inbertsioa egitean, hazkunde azkarra lortuko dugu, eta, beraz, gure inbertsioaren ahalik eta kopuru handiena bideratuko dugu.

Hautatu/Onurak: arlo honetan inbertitu daiteke, baina arreta bereziz eta kasu bakoitzaren azterketaren arabera. Azkenean inbertitzea erabaki badugu, bi estrategia daude: 1- egungo egoerari eusteko soilik inbertitzea edo 2- gure aurrekontu-partidaren kopuru handiagoa inbertitzea, hazkunde-potentziala dagoela ikusten baitugu.

Uzta/Desinbertitu: komeni da arlo hori epe laburrean behatzea, inbertsioak kentzea, etekinak biltzea eta saltzen saiatzea stocka ezabatzeko